Werk jij als accountant of adviseur vooral hard ín je bedrijf?

Als kantooreigenaar zou  je consequent aan de ontwikkeling van je bedrijf willen werken. Maar door gebrek aan tijd en vaak ook affiniteit, wordt dit dikwijls op de lange baan geschoven.

Tanja Schreurs: “Ik doe niets liever dan kantoren enthousiast(er) te maken over de kansen die voor veel kantoren nog voor het oprapen liggen”

Wij begrijpen natuurlijk dat je tijd schaars is. Maar je bent ongetwijfeld benieuwd naar hoe je je kantoor snel en gericht kunt verbeteren.

Door de combinatie van onze branche- én marketingexpertise leggen wij vaak al snel de vinger op jouw zere plek

Daarom geven wij, ter kennismaking met de toegevoegde waarde van ons als branchespecialist, kantooreigenaren graag een goede indruk van op alle mogelijkheden. Dit doen wij door 6 effectieve ‘werken áán je tent’ (W.A.T.) momenten.

Wat houden deze W.A.T. momenten in?

In 6 maandelijkse online sessies (van één uur) krijg jij op efficiënte wijze meer inspiratie, inzicht en concrete handvaten.

Waar ligt jouw kracht? Hoe pakken andere kantoren bepaalde zaken aan? Welke keuzes kun jij maken? En waar zit voor jou het laaghangende fruit, zodat je direct meer resultaat behaalt?

De thema’s worden volledig afgestemd op jouw kantoor, zodat jij ook na de sessies de nodige munitie hebt om hier verder op door te pakken. Met of zonder onze hulp, je zit uiteraard nergens aan vast.

De kosten per sessie (maand) zijn 279 euro wanneer deze online (via Teams of Google Meet) plaatsvinden.

Heeft jouw kantoor uitgebreidere begeleiding nodig? Bekijk dan ons bold 4-stappenplan.

  • Sessie 1: hoe voegt jouw kantoor waarde toe?
    Wat is je origin story? Wat is je onderscheidende vermogen? Hoe verhoud jij je tot concurrenten? Wie is je ideale klant en waarom?
  • Sessie 2: (bedrijfs)doelstellingen en strategiebepaling
    Welke kansen en bedreigingen zijn er in de markt? Hoe ga jij hier de komende jaren op inspelen? Wat wil je wanneer bereiken? Met welke strategie en aandachtspunten?
  • Sessie 3: Lading geven aan je werkgeversmerk
    Wat is je werkgeversimago? Wat zijn de voordelen van werken bij jouw kantoor. Hoe maak je deze voordelen waar? Hoe kun je dit op authentieke wijze laten zien? Hoe betrek en behoud je collega's?
  • Sessie 4: Pull marketing en online vindbaarheid: hoe pak je dat goed aan?
    Hoe trigger je je ideale klant en welke middelen zet je in om online vertrouwen op te bouwen? Hoe kun je 'snel' scoren met SEO en SEA?
  • Sessie 5: Meer inzicht in je marketing- en sales resultaten
    Hoe ziet je huidige marketing- en salesproces eruit? Hoe meet je resultaten? Waar en hoe kun je nog gericht verbeteren?
  • Sessie 6: eigen inbreng kantoor
    Naar wens te bepalen: bijvoorbeeld het waarom en hoe van klanttevredenheids- of medewerkerstevredenheidonderzoek of het kiezen voor een branchespecialisatie.

Eerst even overleggen wat de mogelijkheden voor jouw kantoor zijn?

Plan in de agenda van Tanja een kennismaking in van 30 minuten (via Teams).

Heb je een andere vraag? Neem dan even contact met ons op.