Een nieuwe (dure) werkenbij website die niet doet wat je ervan verwacht

Vaak wordt er door kantoren alles uit de kast getrokken om een mooie, vaak niet goedkope, werkenbij website te laten bouwen. Met uiteindelijk het resultaat dat de website minder doet, dan van tevoren gedacht. Herken jij het volgende:

  • Trekt je website nauwelijks en/of zelfs minder bezoekers dan voorheen?
  • Komen bezoekers wel op je site, maar zijn ze direct weer weg?
  • Krijg je wel kandidaten via-via, maar nooit via je (nieuwe) website?

Wij weten dat bijna iedere werkenbij website beter kan. Ook al heb je daarvoor een gerenommeerd marketingbureau ingeschakeld. Onze ervaring is dat dat niet persé de garantie voor succes is.

Met een paar aanpassingen verbeter je de resultaten van je werkenbij website vaak al enorm.

Om je hierin de nodige handvatten aan te reiken, biedt Blue to Business een werkenbij review aan.

Waaruit bestaat deze review?

  • Analyse van website- en vacatureteksten; in hoeverre komen deze overeen met je employer brand? Hoe kun jij jouw teksten direct aantrekkelijker maken voor de kandidaten die je zoekt?
  • Inzicht in je huidige ‘zoekmachinescore’ én je online potentieel t.o.v. branchegenoten en concrete oplossingen om (structureel) beter vindbaar te zijn in de zoekmachines;
  • Verbeterpunten om meer bezoekers te laten converteren, d.w.z. meer potentiële kandidaten die contact met je opnemen of solliciteren.
Created with Sketch.
Jos Felix, eigenaar felix
"Wij groeien nu harder en gerichter dan ooit. Ook hebben wij onlangs zonder veel moeite ons team uitgebreid met 5 nieuwe collega’s"

Schakel titel

Voordat we Tanja inschakelden, was onze marketingaanpak ongericht en ad hoc. Dit kostte ons niet alleen veel tijd en geld, maar zorgde ook voor onrust. We vroegen ons af: brengen al deze investeringen ons wel wat we eigenlijk willen bereiken?

Maar nu ligt dat anders. Door focus en rust te brengen in de marketingaanpak van het kantoor, hielp Tanja ons concrete doelen te ontwikkelen en te bereiken.

Met ons team van 25 mensen groeit Felix nu harder en gerichter dan ooit tevoren.

Waarom is een werkenbij website review altijd de moeite waard?

Je tast niet meer in het duister wat betreft het uitblijven van resultaten. Met onze aanbevelingen kun je een concreet plan van aanpak maken en inzetten als praatstuk in de afstemming met je huidige marketingbureau.

De drie voornaamste voordelen die deze review oplevert zijn:

  1. Verbeterde aantrekkelijkheid voor ideale kandidaten: door je communicatie en branding volledig af te stemmen op je ideale doelgroep, trek je als kantoren effectiever de juiste kandidaten aan.
  2. Efficiëntere wervingsprocessen: Een verbeterde vindbaarheid en een heldere presentatie van je kantoor kan leidt tot een efficiënter wervingsproces met betere matchingspercentages.
  3. Versterkt werkgeversmerk: een sterke employer branding verhoogt de algehele marktreputatie van het kantoor, wat bijdraagt aan je langetermijnsucces op de arbeidsmarkt.

Speciale aanbieding: vraag nu de werkenbij review aan voor €295,-.

Als je besluit om met ons verder te werken, wordt dit bedrag tevens verrekend als korting.

marketingrapportages

Waarom Blue to Business inschakelen?

DIEPGAANDE BRANCHEKENNIS

Met onze expertise in de accountancysector bieden we gerichte adviezen die aansluiten bij jouw specifieke uitdagingen.

RESULTAATGERICHTE AANPAK

Onze werkenbij review zorgt ervoor dat jouw investering zich terugbetaalt in betere prestaties en meer geschikte kandidaten.

BEWEZEN SUCCES

Doe zoals vele tevreden accountantskantoren en til je recruitment marketingaanpak naar een hoger niveau.

Kort sparren over wat de mogelijkheden voor jouw kantoor zijn?

Plan in mijn agenda een gratis kennismaking in van 30 minuten (via Teams)

Een kennismaking is vrijblijvend, maar zal je ongetwijfeld de nodige inzichten en tips geven.