Wil je als accountant of adviseur niet alleen afhankelijk blijven van je persoonlijke netwerk?

Laten we dan eens kennismaken

Ik ben Tanja Schreurs-Hoeben

Als marketing- en communicatie adviseur ben ik gespecialiseerd in de accountancy en de financiële dienstverlening

Ik zie het als een voorrecht om samen te werken met deze professionele groep van accountants en adviseurs. Zij zijn heel goed in hun vak en ik help ze ‘enkel’ dit op de juiste manier naar buiten te brengen.

“Werken met deze groep professionals geeft mij veel voldoening. Omdat zij vaak puur met hun vak bezig zijn, kan ik echt het verschil voor ze maken”

De combinatie van mijn branche- én marketingexpertise zorgen ervoor dat ik snel de vinger op jouw zere plek leg

Omdat ik bijna 10 jaar bij de SRA, een branchevereniging voor accountantskantoren heb gewerkt, heb ik veel inhoudelijke kennis van de sector.

Ik merkte toen dat bij bijna ieder klein tot middelgroot kantoor een van partners marketing in portefeuille heeft. Dit terwijl hij of zij daar nauwelijks tijd en affiniteit voor heeft. Er wordt weleens wat aan marketing gedaan, maar vaak zonder achterliggende gedachte.

Omdat er nog zoveel verbetering mogelijk is en maar weinig kantoren de beschikking hebben tot een eigen ervaren marketingadviseur, was de optelsom snel gemaakt.

Ik besloot mijn kennis en ervaring uitsluitend aan accountants- en advieskantoren beschikbaar te stellen.

Wanneer jij authentiek bent, maak je verbinding met de juiste klanten

Ik begin altijd met het uitwerken van je merkpaspoort om dit vervolgens te vertalen naar een pragmatische marketingstrategie– en aanpak.

Om de spreekwoordelijke spijker echt op zijn kop te slaan, moet de basis, je verhaal, authentiek zijn. Jouw ideale klanten merken dat verschil en slaan hier op aan.

Aantoonbare resultaten behalen en kantoren inspireren om hun marketing op eigen, unieke wijze aan te pakken, dáár doe ik het voor.

Kantoren lopen wel allemaal tegen dezelfde vragen aan, maar de daadwerkelijke oplossing is voor ieder kantoor anders. Dat blijf ik een mooie uitdaging vinden.

Wanneer je als kantoor nog weinig aan (online) marketing doet of wanneer er geen gedachte achter je marketingaanpak zit, weet je niet waar je moet beginnen. Ik begrijp dit als geen ander en ontzorg je graag.

merkpaspoort

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Of heb je al een specifieke vraag? Ik denk graag met je mee.

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).