Hoe zet jij je kantoor goed in de markt?
Wil je als accountants- of advieskantoor groeien of werken aan je naamsbekendheid?
Voordat we bepalen wat jouw koers gaat zijn, gaan wij eerst na hoe jij je als ideaal kantoor differentieert voor je ideale klant.
Samen nemen we de volgende zaken door:
Wat is het bestaansrecht van je kantoor;
Zijn er bepaalde klantgroepen die je bedient;
Welke waarde voegt je kantoor toe voor klanten;
Wat weet je allemaal over de uitdagingen en/of problemen van klanten? Waar hebben zij hulp bij nodig? Hoe ziet hun referentiekader eruit;
Hoe sluit je kantoor aan bij deze specifieke behoeften van klanten?
Na afloop heb je als kantoor helder:
Wie zijn we, wat doen we, waar zijn we goed in als kantoor, voor wie en hoe.
Uiteindelijk geeft dit niet alleen duidelijkheid naar klanten, het helpt jezelf ook bij het stellen van prioriteiten en het bepalen van commerciële activiteiten. Dat betekent soms ook keuzes maken.
Op welke klantgroepen ga je de energie richten en wie speelt daar welke rol in?

Aan de slag met jullie marketingplan
Hoe vertalen we dit vervolgens naar de praktijk? Wat zijn de gewenste doelstellingen voor het komende jaar? Welke kanalen adviseer ik je, op welke wijze in te zetten? Targets formuleer ik steeds zo concreet mogelijk.
Kortom: ik stel een duidelijk jaarplan op, geef richting en maak je ROI inzichtelijk.
Waarom juist mij inschakelen?
Heb je nog vragen of wil je een kennismakingsgesprek inplannen?
Bel, app of mail mij óf laat je informatie achter op het contactformulier.