Geen idee wat je marketinginspanningen daadwerkelijk opleveren?

Je wilt als accountant of adviseur graag meer inzicht in en duiding van je marketing- en sales cijfers, zodat je het onderste uit de kan haalt en enkel investeert in zaken die je kantoor wat opleveren.

Er zijn maar weinig kantoren die echt goed weten wat hun marketinginspanningen opleveren en waar hun verbeterpotentieel zit 

Er wordt ofwel niet gestuurd op de juiste zaken, het is onduidelijk waar je de juiste cijfers kunt vinden, resultaten (en opvolging) worden helemaal niet bijgehouden in je CRM-pakket en/of je bent als kantoor afhankelijk van een marketingbureau die rapportages aanleveren waar je niet snel wijs uit komt. Dat kan echt anders!

Onderdelen marketing en sales dashboard

  • Hoeveel websitebezoekers leveren je blogs, LinkedIn posts of Adwords campagnes op?
  • Welke bedrijven bezoeken je website?
  • En waar het uiteindelijk om gaat: hoe converteren deze bezoekers naar nieuwsbrief aanmeldingen of volgers op social media, ingevulde contactformulieren, offerteaanvragen, nieuwe klanten maar ook sollicitaties en nieuwe collega’s?
  • Hoe ver ben je in het behalen van je doelstellingen? En waar in je marketing- en salesfunnel is verbetering nodig?

Voordelen van een marketing en sales dashboard van Blue to Business:

  • Altijd de actuele resultaten van de verschillende marketingkanalen in één begrijpelijk overzicht, zonder daar zelf veel tijd aan kwijt te zijn;
  • Realtime inzicht in het aantal bezoekers, voltooide (maar ook onvoltooide) contactverzoeken, sollicitaties, aantal gesprekken, offertes, nieuwe klanten en kandidaten.
  • De salesfunctionaliteiten binnen je huidige CRM-pakket worden optimaal benut;
  • Je weet welke inspanningen wat opleveren en wat er nog nodig is om je doelstellingen te behalen.
  • Je stuurt op basis van deze cijfers je plannen tussentijds en onderbouwd bij.

Al voor een toegankelijk bedrag per maand kan er ook voor jouw kantoor een marketing en sales dashboard ingericht worden.

Is dit wat jouw kantoor nodig heeft? Neem contact op voor meer informatie.

marketing dashboard

Een marketing dashboard is onderdeel van stap 4 uit ons marketing 4-stappenplan

Waarom juist mij inschakelen?

ALLROUNDER OP HET GEBIED VAN MARKETING, COMMUNICATIE EN BUSINESS DEVELOPMENT

Ik kan zowel je persoonlijke marketing- en communicatiespecialist als sparringpartner zijn.

FOCUS OP EN VEEL KENNIS VAN DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING (B2B)

Ik weet van wanten en heb 15 jaar ervaring in de accountancy en de financiële dienstverlening.

OP FLEXIBELE BASIS SAMENWERKEN

Samenwerken op afroep of op abonnementsbasis. Net waar jij behoefte aan hebt.

'TOEGANKELIJK' IN DE BREEDSTE ZIN VAN HET WOORD

Ik ben loyaal aan al mijn klanten en help ze oprecht verder met datgene waar ze zelf vaak geen feeling mee hebben.

REGISTERED DIGITAL MARKETEER (RDM)

Ik actualiseer mijn (online) marketingkennis doorlopend.

EEN AANSPREEKPUNT EN ALLE EXPERTISES IN HUIS

Dankzij mijn grote netwerk van experts kan ik mijn klanten op allerlei terreinen ontzorgen. Ik voer desgewenst de regie.

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).