Je hebt geen idee wat je marketinginspanningen daadwerkelijk opleveren

Je wilt als accountant of adviseur graag meer inzicht in en duiding van je marketingcijfers, zodat je de juiste keuzes kunt maken.

Er zijn maar weinig kantoren die echt goed weten wat hun marketinginspanningen opleveren en waar dus je verbeterpotentieel zit 

Er wordt ofwel niet gestuurd op de juiste zaken, het is onduidelijk waar je de juiste cijfers kunt vinden, resultaten worden helemaal niet bijgehouden óf je bent als kantoor afhankelijk van een marketingbureau die rapportages aanleveren waar je niet snel wijs uit komt. Dat kan echt anders!

Onderdelen marketing dashboard

  • Hoeveel websitebezoekers leveren je blogs, LinkedIn posts of Adwords campagnes op?
  • Welke bedrijven bezoeken je website?
  • En waar het uiteindelijk om gaat: hoe converteren deze bezoekers naar nieuwsbrief aanmeldingen, ingevulde contactformulieren, offerteaanvragen, nieuwe klanten maar ook sollicitaties?
  • Hoe ver ben je in het behalen van je doelstellingen?

Voordelen van een Marketing dashboard van Blue to Business:

  • Altijd de actuele resultaten van de verschillende marketingkanalen in één begrijpelijk overzicht, zonder daar zelf diepgaande kennis voor te moeten hebben;
  • Realtime inzicht in het aantal bezoekers, voltooide (maar ook onvoltooide) contactverzoeken, sollicitaties, aantal gesprekken, offertes, nieuwe klanten en kandidaten.
  • Je weet welke inspanningen wat opleveren, wat er nog nodig is om je doelstellingen te behalen, je stuurt op basis van deze cijfers je plannen tussentijds en onderbouwd bij.

Al voor een toegankelijk bedrag per maand kan er ook voor jouw kantoor een marketing dashboard ingericht worden.

Is dit wat jouw kantoor nodig heeft? Neem contact op met Tanja Schreurs voor meer informatie.

marketing dashboard

Een marketing dashboard is onderdeel van stap 4 uit mijn marketing 4-stappenplan

Waarom juist mij inschakelen?

ALLROUNDER OP HET GEBIED VAN MARKETING, COMMUNICATIE EN BUSINESS DEVELOPMENT

Ik kan zowel je persoonlijke marketing- en communicatiespecialist als sparringpartner zijn.

FOCUS OP EN VEEL KENNIS VAN DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING (B2B)

Ik weet van wanten en heb 15 jaar ervaring in de accountancy en de financiële dienstverlening.

OP FLEXIBELE BASIS SAMENWERKEN

Samenwerken op afroep of op abonnementsbasis. Net waar jij behoefte aan hebt.

'TOEGANKELIJK' IN DE BREEDSTE ZIN VAN HET WOORD

Ik ben loyaal aan al mijn klanten en help ze oprecht verder met datgene waar ze zelf vaak geen feeling mee hebben.

REGISTERED DIGITAL MARKETEER (RDM)

Ik actualiseer mijn (online) marketingkennis doorlopend.

EEN AANSPREEKPUNT EN ALLE EXPERTISES IN HUIS

Dankzij mijn grote netwerk van experts kan ik mijn klanten op allerlei terreinen ontzorgen. Ik voer desgewenst de regie.

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).