Hoe trek je als kantoor de juiste collega’s aan?

arbeidsmarktcommunicatie voor accountantskantoren

Grote kans dat je als accountants- of advieskantoor ook worstelt met het structureel aantrekken van de juiste mensen. Om hier stappen in te maken, is het vaststellen van je werkgeversimago, je ’employer brand’, een belangrijke eerste stap.

Bij ’employer branding’ zijn twee dingen essentieel: je unieke verhaal vertellen én het waar maken in de praktijk

Blue to Business helpt je je arbeidsmarktcommunicatie stapsgewijs te verbeteren.

Denk bijvoorbeeld aan de vertaling van je merkpaspoort naar je arbeidsmarktcommunicatie:

  • Invulling geven aan je ’employer brand’: wat is je merkarchetype als werkgever? Welke gedeelde waarden zijn van belang bij het aannemen van nieuwe collega’s?
  • Het uitwerken van een contentplan. Welke vacatures en boodschappen gaan we op welke wijze, via welke kanalen, wanneer verspreiden;
  • Werken-bij website optimaliseren.

Waarom juist mij inschakelen?

ALLROUNDER OP HET GEBIED VAN MARKETING, COMMUNICATIE EN BUSINESS DEVELOPMENT

Ik kan zowel je persoonlijke marketing- en communicatiespecialist als sparringpartner zijn.

FOCUS OP EN VEEL KENNIS VAN DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING (B2B)

Ik weet van wanten en heb veel ervaring in de accountancy en de financiële dienstverlening.

OP FLEXIBELE BASIS SAMENWERKEN

Je kunt mij op afroep of op abonnementsbasis inschakelen. Net waar je behoefte aan hebt.

'TOEGANKELIJK' IN DE BREEDSTE ZIN VAN HET WOORD

No-nonsense + Loyaal aan mijn klanten = What you see is what you get.

REGISTERED DIGITAL MARKETEER (RDM)

Ik actualiseer mijn (online) marketingkennis doorlopend.

EEN AANSPREEKPUNT EN ALLE EXPERTISES IN HUIS

Dankzij mijn grote netwerk van experts kan ik mijn klanten op allerlei terreinen ontzorgen. Ik voer desgewenst de regie.

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).