De capaciteit van je kantoor wordt een steeds nijpender probleem

Grote kans dat je als accountants- of advieskantoor worstelt met het aantrekken van nieuwe kandidaten. Recruitment marketing is op dit moment een van de grootste kostenposten, terwijl het geen of nauwelijks kandidaten oplevert.
En wanneer er al iemand bereid is om te solliciteren, lijken salaris of extra bonussen een bepalende factor te zijn.
Dat moet toch anders kunnen?
Kantoren die structureel aandacht geven aan employer branding, zien een toename van 54% van gekwalificeerde kandidaten
Als kantoor kun je niet meer om het laden van je werkgeversimago, ook wel ’employer branding’ genoemd, heen.
Daarbij zijn twee dingen essentieel: je unieke verhaal vertellen én het waar maken in de praktijk.
Hierbij vraag jij je logischerwijs af: wat is mijn onderscheidende verhaal als werkgever? Waar begin ik en hoe maak ik als kantoor daadwerkelijk verschil?

In 5 stappen helpen wij je recruitment marketing gericht te verbeteren
- Analyse van je ’employer brand’: Wat zijn de USP’s van werken bij jouw kantoor? Hoe maakt je kantoor deze voordelen waar? Wat is je merkarchetype als werkgever? Wie zijn je collega’s en wat bepaalt hun werkgeluk?
- Wat zijn je doelstellingen?
- Hoe verloopt een kandidaatsreis nu en waar is nog verbetering mogelijk?
- Op basis van deze uitkomsten werken wij een campagne- en contentplan uit. Welke vacatures en boodschappen gaan we op welke wijze, via welke kanalen, wanneer verspreiden?
- Je unieke werkgeversimago vertalen wij naar een optimale werken bij website en vacatureteksten.
Is dit wat je kantoor nodig heeft? Neem contact op voor meer informatie.
Waarom juist Blue to Business inschakelen?
Ben je benieuwd wat wij voor jouw kantoor kunnen betekenen?
Plan in de agenda van Tanja een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).