Geef de juiste lading aan je werkgeversmerk

Grote kans dat je als accountants- of advieskantoor ook worstelt met het structureel aantrekken van de juiste mensen. Om dit te verbeteren, is het vaststellen van je werkgeversimago, je ’employer brand’, een belangrijke stap.
Bij ’employer branding’ zijn twee dingen essentieel: je unieke verhaal vertellen én het waar maken in de praktijk
Blue to Business helpt je je arbeidsmarktcommunicatie stapsgewijs te verbeteren.
Denk bijvoorbeeld aan:
- Het opstellen van je ’employer brand’: wat zijn je kernwaarden als werkgever. Matcht dit met hoe de ervaringen daadwerkelijk zijn?
- De vertaling van je merkpaspoort naar je arbeidsmarktcommunicatie;
- Het uitwerken van een arbeidscommunicatieplan. Welke vacatures en boodschappen gaan we op welke wijze, via welke kanalen, wanneer verspreiden;
- Werken-bij website opzetten of verbeteren;
- Aansprekende, overtuigende vacatureteksten schrijven.
Waarom juist mij inschakelen?
Heb je nog vragen? Of wil je een kennismakingsgesprek inplannen?
Bel, app of mail mij óf laat je informatie achter op het contactformulier.