Hoe zorg je dat je content de juiste klanten aantrekt en converteert?

Een goede marketingaanpak draait uiteindelijk vooral om het aantrekken van de juiste potentiële klanten en deze succesvol te converteren naar klanten. De opbouw en invulling van je content maakt of kraakt dit.

Je (potentiële) klant moet zich begrepen voelen, je werk- en denkwijze moet hem of haar aanspreken en hij of zij moet vertrouwen in de door jou aangeboden oplossing hebben.

Contentmarketing - Blue to Business

Wanneer zet je welke content, via welk kanaal in?

Met een klantprofiel, klantreis en contentplan worden de volgende zaken in kaart gebracht:

Bekijk waarmee Blue to Business je nog meer mee kan helpen

Waarom juist mij inschakelen?

ALLROUNDER OP HET GEBIED VAN MARKETING, COMMUNICATIE EN BUSINESS DEVELOPMENT

Ik kan zowel je persoonlijke marketing- en communicatiespecialist als sparringpartner zijn.

FOCUS OP EN VEEL KENNIS VAN DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING (B2B)

Ik weet van wanten en heb 15 jaar ervaring in de accountancy en de financiële dienstverlening.

OP FLEXIBELE BASIS SAMENWERKEN

Je kunt mij op afroep of op abonnementsbasis inschakelen. Net waar jij behoefte aan hebt.

'TOEGANKELIJK' IN DE BREEDSTE ZIN VAN HET WOORD

No-nonsense + Loyaal aan mijn klanten = What you see is what you get.

REGISTERED DIGITAL MARKETEER (RDM)

Ik heb een academische achtergrond in bedrijfscommunicatie en actualiseer mijn (online) marketingkennis doorlopend.

EEN AANSPREEKPUNT EN ALLE EXPERTISES 'IN HUIS'

Dankzij mijn grote netwerk van experts kan ik mijn klanten op allerlei terreinen ontzorgen. Ik voer desgewenst de regie.

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).