Hoe zorg je dat je content tegemoet komt aan de behoeften van je klant?

Jij weet ongetwijfeld dat blogs een uitstekend middel zijn om meer onbekende bezoekers naar je website te trekken. Je komt hiermee niet alleen hoger in de zoekresultaten van Google, maar je blijft ook meer ‘top of mind’ bij bestaande klanten.

Maar de content die je deelt, moet wel volledig afgestemd zijn op de (latente) behoeften van je ideale klant. Dat betekent dat je niet met vaktermen moet strooien, maar inspringt op veelgestelde klantvragen en mogelijke problemen die hij of zij heeft.

Het draait uiteindelijk allemaal om de juiste bezoekers te converteren naar klanten. De opbouw en invulling van je content maakt of kraakt dit.

Je (potentiële) klant moet zich begrepen voelen, je werk- en denkwijze moet hem of haar aanspreken en hij of zij moet vertrouwen in de aangeboden oplossing hebben.

Contentmarketing - Blue to Business

Wanneer zet je welke content, via welk kanaal in?

Met een klantreis en contentplan worden de volgende zaken in kaart gebracht:

Bekijk waarmee Blue to Business je nog meer mee kan helpen

Waarom juist mij inschakelen?

ALLROUNDER OP HET GEBIED VAN MARKETING, COMMUNICATIE EN BUSINESS DEVELOPMENT

Ik kan zowel je persoonlijke marketing- en communicatiespecialist als sparringpartner zijn.

FOCUS OP EN VEEL KENNIS VAN DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING (B2B)

Ik weet van wanten en heb veel ervaring in de accountancy en de financiële dienstverlening.

OP FLEXIBELE BASIS SAMENWERKEN

Je kunt mij op afroep of op abonnementsbasis inschakelen. Net waar jij behoefte aan hebt.

'TOEGANKELIJK' IN DE BREEDSTE ZIN VAN HET WOORD

No-nonsense + Loyaal aan mijn klanten = What you see is what you get.

REGISTERED DIGITAL MARKETEER (RDM)

Ik actualiseer mijn (online) marketingkennis doorlopend.

EEN AANSPREEKPUNT EN ALLE EXPERTISES 'IN HUIS'

Dankzij mijn grote netwerk van experts kan ik mijn klanten op allerlei terreinen ontzorgen. Ik voer desgewenst de regie.

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).