Blue bold abonnement

blue premium

Wat houdt een blue bold abonnement in?

  • In de twee maanden werken wij een positioneringsstrategie voor jouw kantoor uit en vatten wij dit samen in een uniek merkpaspoort;
  • Wij werken een marketingstrategie en actieplan met doelstellingen uit;
  • Er wordt een marketing dashboard op maat ingericht. In het dashboard worden al je relevante statistieken uit o.a. Google Analytics, Google Adwords, je LinkedIn bedrijvenpagina, LinkedIn campagne beheer en je e-mailmarketing software gebundeld. Aanvullend kan er een koppeling met je salesmodule uit je CRM of salespakket gemaakt worden. Je ontvangt in ieder geval maandelijks een overzicht van alle resultaten, zodat we de eerder gemaakte plannen hier gericht op kunnen bijsturen.
  • Samen bepalen we welke onderwerpen, we hoe, wanneer en via welke middelen plannen. Daarnaast staan wij iedere maand een uur extra tot je beschikking voor alle tussentijdse vragen m.b.t. deze content.
  • We houden contact over de voortgang. Dat betekent 1,5 uur videobellen per maand om te sparren en de plannen verder aan te scherpen.
  • Meer hulp nodig bij de uitvoering? Combineer het vanaf maand 3 met een van onze contentbundels.

Dit zijn alle stappen uit ons marketing 4-stappenplan. In jaar 2 (wanneer de positionering en strategie zijn uitgewerkt) kan er bijvoorbeeld weer terug geschakeld worden naar alleen stap 3 en 4 uit ons stappenplan (2 lampjes). Zie de overzichtspagina.

Wij maken graag eerst persoonlijk kennis met jou om je wensen in kaart te brengen en af te stemmen welk abonnement hier het beste bij past.

Heb je interesse in een abonnement?

Wij horen graag of je nog vragen of specifieke wensen hebt.

Laat je informatie achter op onderstaand contactformulier.