Blue bold abonnement

blue premium

Wat houdt een blue bold abonnement in?

  • In de eerste maand werk ik een positioneringsstrategie voor jouw kantoor uit en vat ik dit samen in een uniek merkpaspoort;
  • Ik werk een marketingstrategie en actieplan uit met aanbevelingen voor het komende jaar;
  • Er wordt een marketing dashboard op maat ingericht. In het dashboard worden al je relevante statistieken uit o.a. Google Analytics, Google Adwords, je LinkedIn bedrijvenpagina, LinkedIn campagne beheer en je e-mailmarketing software gebundeld. Je ontvangt in ieder geval maandelijks een overzicht van alle resultaten, zodat we de eerder gemaakte plannen hier gericht op kunnen bijsturen.
  • Per kwartaal wordt er een contentplan op maat voor je uitgewerkt. Samen bepalen we welke onderwerpen, we hoe, wanneer en via welke middelen plannen. Daarnaast sta ik iedere maand een uur extra tot je beschikking voor alle tussentijdse vragen m.b.t. deze content.
  • We houden contact over de voortgang. Dat betekent in ieder geval één uur videobellen per maand om te sparren en de plannen verder aan te scherpen.

Dit zijn alle stappen uit mijn marketing 4-stappenplan. In jaar 2 (wanneer de positionering en strategie zijn uitgewerkt) kan er bijvoorbeeld weer terug geschakeld worden naar alleen stap 3 en 4 uit mijn stappenplan (2 lampjes). Zie de overzichtspagina.

Ik maak graag eerst persoonlijk kennis met jou om je wensen in kaart te brengen en af te stemmen welk abonnement hier het beste bij past.

Heb je interesse in een abonnement?

Ik hoor graag of je nog vragen of specifieke wensen hebt.

Laat je informatie achter op onderstaand contactformulier.