Structureel met je zichtbaarheid aan de slag én toch grip houden op je marketingkosten?

Om een succesvolle marketingaanpak toegankelijk te maken voor alle kleine tot middelgrote accountants- en advieskantoren, bied ik mijn dienstverlening in abonnementsvorm aan.

Zie mij als jouw persoonlijke marketingadviseur, die je gaandeweg helpt de juiste stappen en keuzes te maken.

Gemiddeld moet een (onbekende) potentiële klant 8 tot 10 keer iets van jou voorbij zien komen, voordat hij of zij contact opneemt. Online moet je voor een lange periode aan bekendheid en vertrouwen werken, voordat een ondernemer klaar is om klant bij je te worden.

Je hebt als kantoor dus een langetermijnaanpak nodig. 

Met een abonnement ben je in ieder geval verzekerd van een jaar lang duurzame marketinginzet.

Bovendien geeft een jaar alle gelegenheid de samenwerking te optimaliseren. Ik leer jou, je team en klanten beter kennen en kan zo het rendement steeds verder aanscherpen.

Een succesvolle marketingaanpak begint met het in kaart brengen van wat jouw accountants- of advieskantoor uniek maakt. Daarom zoom ik bij aanvang, in de eerste maand van je abonnement, in op je bestaansrecht, visie, unieke voordelen voor de klant en je merk archetype. Je huidige klantenbestand neem ik onder de loep. Samen geven wij invulling aan de ideale klant en formuleren we de ambities en doelstellingen van het kantoor.

Ik help je dus niet alleen aan een onderscheidend profiel, maar stippel ook de route naar het bereiken van je doelstellingen uit (strategie) en stel daarbij concrete actiepunten voor het komende jaar vast. Daarnaast heb je maandelijks de beschikking over een sparringpartner die met je meekijkt én denkt. Wil je verdere ontzorging? De abonnementen kunnen uitgebreid worden met maandelijkse marketingrapportages en begeleiding van je contentplan.

  • Je kantoor heeft een duidelijke visie en weet hierdoor onderbouwde keuzes te maken;
  • Je kantoor wordt beter geprofileerd, je werkt structureel aan meer naamsbekendheid en aan het bereiken van ideale klanten;
  • Je hebt een duidelijk plan om van bestaande klanten betere klanten te maken;
  • Je hebt maandelijks zicht op je ROI (bij ‘plus’ en ‘premium’ abonnement);
  • Je hebt de beschikking tot een sparringpartner mét kennis van de branche.

Kleine tot middelgrote accountants- of advieskantoren die meer focus nodig hebben, autonoom willen groeien en beter zichtbaar willen zijn. Kantoren die vanuit een doordachte marketingstrategie stappen willen maken en op zoek zijn naar praktische, nuchtere begeleiding.

De minimale afname van een Blue abonnement is een jaar. Na dit jaar wordt het abonnement automatisch verlengd met 12 maanden.

Opzeggen van een abonnement kan schriftelijk en uiterlijk 1 maand voor het einde van de looptijd van het abonnement.

Genoemde bedragen zijn per maand. Abonnementstarieven zijn exclusief BTW. Betaling verloopt bij voorkeur via automatische incasso.

Op deze abonnementen zijn de Algemene Voorwaarden van Blue to Business van toepassing.

Merkpaspoort 1
Marketingstrategie 2
Marketing jaarplan 3
Marketing dashboard 4
Klantreis en contentplan 5
Maandelijks contact 6
blue basis

Blue Basis

Vanaf 425,- euro
blue plus

Blue Plus

Vanaf 575,- euro
blue premium

Blue Premium

Vanaf 775,- euro
blue basis

Blue Basis

Vanaf 425,- euro

Merkpaspoort 1

Marketing jaarplan 3

Maandelijks contact 6

blue plus

Blue Plus

Vanaf 575,- euro

Alles van Blue Basis

Marketingstrategie 2

Marketing dashboard 4

blue premium

Blue Premium

Vanaf 775,- euro

Alles van Blue Plus

Contentplan en -begeleiding 5

  • Toelichting abonnementen

    • In de eerste maand werk ik een positioneringsstrategie voor jouw kantoor uit en vat ik dit samen in een uniek merkpaspoort.  
    • 2  Op basis van een aantal gezamenlijke sessies, waarin we jullie markt en organisatie verder onder de loep nemen, werk ik een marketingstrategie uit.
    • 3  Ik stel een actieplan op met aanbevelingen voor het komende jaar.*
    • Er wordt een marketing dashboard op maat ingericht. In het dashboard worden al je relevante statistieken uit bijvoorbeeld Google Analytics, Google Adwords, je LinkedIn bedrijvenpagina, LinkedIn campagne beheer, Leadinfo en je e-mailmarketing software gebundeld** Je ontvangt in ieder geval maandelijks een overzicht van alle resultaten, zodat we de eerder gemaakte plannen hier gericht op kunnen bijsturen.
    • Per kwartaal wordt er een contentplan op maat voor je uitgewerkt. Samen bepalen we welke onderwerpen, we hoe, wanneer en via welke middelen plannen. Daarnaast sta ik iedere maand een uur extra tot je beschikking voor alle tussentijdse vragen m.b.t. deze content***
    • 6  We houden contact over de voortgang. Dat betekent in ieder geval één uur videobellen per maand om te sparren en de plannen verder aan te scherpen.

*Dit jaarplan kan uitgebreid worden met een website optimalisatie review (0-meting) en zoekwoorden onderzoek.

** Deze marketingrapportage kan eventueel uitgebreid worden met begeleiding (keuze en implementatie) van marketingautomatisering trajecten.

***Deze contentplan begeleiding kan uitgebreid worden met mijn blogservice.

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Of heb je een specifieke vraag? Ik denk graag met je mee.

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).

Blue to Business werkt o.a. voor de volgende kantoren