Gestructureerd aan een sterk (werkgevers)merk bouwen

Online moet je voor een lange periode aan bekendheid, herkenning en vertrouwen werken, voordat iemand klaar is om klant bij je te worden.

Datzelfde geldt voor potentiële nieuwe medewerkers die heel toegankelijk via de online kanalen te bereiken zijn, maar vaak nog een latente behoefte hebben om over te stappen naar een andere werkgever.

Daarom is koude acquisitie van klanten en kandidaten niet meer van deze tijd.

Om autonoom te blijven groeien, heb je als kantoor een langetermijnaanpak nodig waarbij je zowel je ideale klanten als (nieuwe) collega’s overtuigend aan je weet te verbinden.

Gericht de juiste kandidaten en klanten voor jouw kantoor aantrekken met ons 4B-stappenplan

  1. Met ons stappenplan leggen we eerst een toekomstbestendig fundament voor jouw kantoor én werken wij een strategie uit om de gewenste doelstellingen te behalen.
  2. Doordat wij je aanpak in stappen verbeteren, blijft de tijdsinvestering voor jou als kantooreigenaar te overzien.
  3. Wij houden voor jou doorlopend vinger aan de pols. Wij optimaliseren de resultaten en sturen de plannen waar nodig bij. Je wordt dus na het maken van alle plannen niet aan je lot overgelaten;
  4. Wij doen echt moeite om jou, je team en klanten goed te leren kennen. Dat werkt niet alleen prettig, maar is ook noodzakelijk om het rendement doorlopend aan te scherpen. Wij staan ook tussentijds voor je klaar om de juiste stappen en keuzes te maken.
  5. Extra begeleiding, hulp bij de uitvoering en/of inwerken van je marketingmedewerker behoort tot de mogelijkheden..

Ondernemende accountants-en advieskantoren (vanaf 10 FTE) die meer focus nodig hebben, autonoom willen groeien en op een authentieke manier zichtbaar willen zijn. Kantoren die vanuit een doordachte strategie stappen willen maken en op zoek zijn naar praktische, nuchtere begeleiding.

  • Je hebt een onderscheidend en herkenbaar profiel door meer inzicht in je merkpersoonlijkheid en unieke voordelen voor de klant. Je valt op en je blijft wel ‘hangen’. Klanten en collega’s die goed matchen, zullen zich eerder en meer dan ooit aangetrokken voelen tot je kantoor;
  • Je kantoor heeft een duidelijke strategie waarmee je altijd onderbouwde keuzes maakt en doelstellingen behaalt. Je hebt focus en keuzes maken m.b.t. -interne-dienstverlening en aanbod wordt véél makkelijker;
  • Je hebt een concreet plan om nieuwe ideale klanten en collega’s aan te trekken én om van bestaande klanten en collega’s ambassadeurs te maken;
  • Je hebt altijd zicht op je ROI waardoor je je marketinginzet gericht kunt inzetten en verbeteren;
  • Je hebt de beschikking tot een betrokken sparringpartner met veel kennis van de branche die je op het goede spoor houdt.

Tarieven zijn exclusief BTW. Genoemde bedragen worden bij aanvang van het traject gefactureerd.

Op deze trajecten zijn de Algemene Voorwaarden van Blue to Business van toepassing.

375,-
Per sessie
Consultcall
90 minuten sparren over een specifiek vraagstuk
  • Eenmalig of terugkerend
  • Breng je eigen specifieke vragen in
  • Overleg over doelstellingen en behaalde resultaten
Op aanvraag
Traject ‘Sterk werkgeversmerk’
Bespaar veel tijd en kosten met een gerichte (job)marketingaanpak (4B-stappenplan)
  • Duur: 3-12 maanden
  • Werkgeversanalyse
  • Recruitment marketingplan
  • Kandidaatsprofielen
  • Vindbaarheid review
  • 10% korting op werkenbij contentbundels
  • Resultatenoverleg per maand of kwartaal
Op aanvraag
Kantoor Blauwdruk
Waar liggen je ontwikkelingskansen en hoe geef je hier als kantoor concreet handen en voeten aan?
  • Duur: 1-12 maanden
  • Analyse huidige situatie en uitdagingen
  • Bepalen strategie en doelstellingen
  • Advies om gewenste doelstellingen te behalen
  • (Optionele) hulp bij de implementatie
  • Resultatenoverleg per maand of kwartaal

Wat klanten zeggen

Created with Sketch.
Bram Iding, eigenaar IDING
"Wij hebben een voor ons goede manier gevonden om op structurele wijze de juiste klanten aan te trekken. Dit werpt nu zijn eerste vruchten af, de eerste ideale klant meldde zich namelijk al na een week.”

Schakel titel

Het positionerings- en marketingtraject met Tanja dwingt je, op een positieve manier, na te denken: wat past bij ons en welke keuzes gaan we maken?

Wij zijn als experts gewend om hard in je bedrijf te werken, en vinden het soms lastig om ook hard áán je bedrijf te werken.

Ik ben nu écht overtuigd van het belang om marketing structureel onderdeel te laten zijn van je bedrijf.

Door de begeleiding van Tanja hebben wij meer richting en een duidelijk beeld van de mogelijkheden gekregen. Ook kunnen wij onze identiteit helder benoemen. Dit was voor ons de bevestiging: dicht bij jezelf blijven is de basis om succesvol te zijn.

Kort sparren over wat de mogelijkheden voor jouw kantoor zijn?

Plan in de agenda van Tanja een gratis kennismaking in van 30 minuten (via Teams).

Een kennismaking is vrijblijvend, maar zal je ongetwijfeld de nodige inzichten en tips geven.

Blue to Business werkt o.a. voor de volgende kantoren

 

logo vlk adviseurs