Een sterke marktpositie bouwen én structureel resultaat behalen

Online moet je voor een lange periode aan bekendheid, herkenning en vertrouwen werken, voordat iemand klaar is om klant bij je te worden.

Datzelfde geldt voor potentiële nieuwe medewerkers die heel toegankelijk via de online kanalen te bereiken zijn, maar vaak nog een latente behoefte hebben om over te stappen naar een andere werkgever.

Daarom is koude acquisitie (ongevraagd bestoken) van klanten en kandidaten niet meer van deze tijd.

Om autonoom te groeien, heb je als kantoor een langetermijnaanpak nodig waarbij je zowel je ideale klanten als (nieuwe) collega’s overtuigend aan je weet te verbinden.

Onze route (4B's) naar een authentieke en succesvolle marketingaanpak

  1. Met dit stappenplan leggen we eerst een toekomstbestendig fundament (lees authentieke positionering) én werken wij een strategie uit om de gewenste doelstellingen te behalen.
  2. Doordat wij je aanpak in stappen verbeteren, blijft de tijdsinvestering voor jou als kantooreigenaar te overzien.
  3. Wij houden voor jou doorlopend vinger aan de pols. Wij optimaliseren de resultaten en sturen de plannen waar nodig bij. Je wordt dus niet aan je lot overgelaten;
  4. Wij leren elkaar, je team en klanten echt kennen en kunnen zo het rendement steeds verder aanscherpen. Wij staan ook tussentijds voor je klaar om de juiste stappen en keuzes te maken.
  5. Extra begeleiding, hulp bij de uitvoering en/of inwerken van je marketingmedewerker behoort tot de mogelijkheden..

Ondernemende accountants-, administratie en advieskantoren (vanaf 10 FTE) die meer focus nodig hebben, autonoom willen groeien en op een authentieke manier zichtbaar willen zijn. Kantoren die vanuit een doordachte marketingstrategie stappen willen maken en op zoek zijn naar praktische, nuchtere begeleiding.

  • Je hebt een onderscheidend en herkenbaar profiel door meer inzicht in je merkpersoonlijkheid en unieke voordelen voor de klant (klanten en collega’s die goed matchen, zijn eerder en meer dan ooit overtuigd);
  • Je kantoor heeft een duidelijke strategie waarmee je altijd onderbouwde keuzes maakt en doelstellingen behaalt (je hebt focus en keuzes maken wordt véél makkelijker);
  • Je hebt een concreet plan om nieuwe ideale klanten en collega’s aan te trekken én om van bestaande klanten en collega’s ambassadeurs te maken;
  • Je hebt altijd zicht op je ROI waardoor je je marketinginzet gericht kunt inzetten en verbeteren;
  • Je hebt de beschikking tot een betrokken sparringpartner met veel kennis van de branche die je op het goede spoor houdt.

Tarieven zijn per maand en exclusief BTW. Genoemde bedragen worden bij aanvang van de maand gefactureerd.

Op deze trajecten zijn de Algemene Voorwaarden van Blue to Business van toepassing.

375,-
per maand
Groeisessies
Geeft richting
  • Duur: 1 tot 6 maanden
  • Stel je programma samen
  • Maandelijks contact
2195,-
per maand
Traject ‘Basis’
Helpt je op de goede weg
  • Duur: 3 maanden
  • Stap 1 t/m 3 uit ons 4B-stappenplan
  • Merkpaspoort
  • Marketingstrategie
  • Klantprofielen en klantreizen
2750,-
per maand
Traject ‘Behaal’
Neemt je volledig bij de hand
  • Duur: 4 maanden
  • Het volledige 4B-stappenplan
  • Merkpaspoort
  • Marketingstrategie
  • Klantprofielen en klantreizen
  • Jaarplan
  • Vindbaarheid review
  • Inrichting marketing- en salesdashboard
  • Maandelijks contact
  • 10% korting op contentbundels

Kort sparren over wat de mogelijkheden voor jouw kantoor zijn?

Plan in de agenda van Tanja een kennismaking in van 30 minuten (via Teams).

Liever persoonlijk kennismaken? Graag 🙂 Neem dan even contact met ons op.

P.S. Een kennismaking is natuurlijk vrijblijvend, maar zal je ongetwijfeld de nodige inzichten en tips geven.

Blue to Business werkt o.a. voor de volgende kantoren

 

logo vlk adviseurs