Structureel aan een sterke marktpositie bouwen én resultaten behalen
Gemiddeld moet een (onbekende) potentiële klant 8 tot 10 keer iets van jou voorbij zien komen, voordat hij of zij contact opneemt. Online moet je voor een lange periode aan bekendheid, herkenning en vertrouwen werken, voordat een ondernemer klaar is om klant bij je te worden.
Je hebt als kantoor dus een langetermijnaanpak nodig waarbij je je ideale klanten, nieuwe maar ook bestaande, overtuigend aan je weet te verbinden.
Datzelfde geldt voor potentiële nieuwe medewerkers die zich online oriënteren.
In 4 stappen naar een authentieke en succesvolle marketingaanpak

- Je hebt een onderscheidend profiel door meer inzicht in je merkpersoonlijkheid en unieke voordelen voor de klant (klanten en collega’s die goed matchen, zijn eerder en meer dan ooit overtuigd);
- Je kantoor heeft een duidelijke strategie waarmee je altijd onderbouwde keuzes maakt en doelstellingen behaalt (je hebt focus en keuzes maken wordt véél makkelijker);
- Je hebt een concreet plan om nieuwe ideale klanten en collega’s aan te trekken én om van bestaande klanten en collega’s ambassadeurs te maken;
- Je hebt altijd zicht op je ROI waardoor je je marketinginzet gericht kunt verbeteren;
- Je hebt de beschikking tot een betrokken sparringpartner met veel kennis van de branche die je op het goede spoor houdt.
Accountants- of advieskantoren die meer focus nodig hebben, autonoom willen groeien en op een authentieke manier zichtbaar willen zijn. Kantoren die vanuit een doordachte marketingstrategie stappen willen maken en op zoek zijn naar praktische, nuchtere begeleiding.
Met een jaarabonnement leggen we eerst een goed fundament én krijg je een concreet plan om de gewenste doelstellingen te behalen. Door mijn tussentijdse begeleiding houd ik voor jou vinger aan de pols. Ik volg de resultaten en stuur de plannen tussentijds bij.
Verder geeft een jaar alle gelegenheid de samenwerking te optimaliseren. Ik leer jou, je team en klanten beter kennen en kan zo het rendement steeds verder aanscherpen.
Zie mij dus als je persoonlijke marketingadviseur, die je gedurende een jaar helpt de juiste stappen en keuzes te maken.
De minimale afname van een blue abonnement is een jaar. Bij aanvang van jaar 2 wordt een ‘blue bold’ abonnement automatisch omgezet naar een ‘blue build’ abonnement.
Opzeggen van een abonnement kan schriftelijk en uiterlijk 1 maand voor het einde van de looptijd van het abonnement.
Abonnementstarieven zijn per maand en exclusief BTW. Genoemde bedragen worden bij aanvang van de maand gefactureerd.
Op deze abonnementen zijn de Algemene Voorwaarden van Blue to Business van toepassing.

blue basic

blue build

blue bold

blue basic
Vanaf 295,- euro
Merkpaspoort 1
Maandelijks contact 6

blue build
Vanaf 595,- euro
Alles van Blue Basis
Marketingstrategie 2
Marketing jaarplan 3

blue bold
Vanaf 995,- euro
Alles van Blue Plus
Marketing dashboard 4
Klantprofiel, klantreis en contentplan 5
Kort sparren over wat de mogelijkheden voor jouw kantoor zijn?
Plan in mijn agenda een kennismaking in van 30 minuten (via Teams).
Liever persoonlijk kennismaken? Graag 🙂 Neem dan even contact met mij op.
P.S. Een kennismaking is natuurlijk vrijblijvend, maar zal je ongetwijfeld de nodige inzichten en tips geven.