Een sterke marktpositie bouwen én structureel resultaat behalen

Online moet je voor een lange periode aan bekendheid, herkenning en vertrouwen werken, voordat iemand klaar is om klant bij je te worden.

Datzelfde geldt voor potentiële nieuwe medewerkers die zich altijd eerst online oriënteren.

Je hebt als kantoor dus een langetermijnaanpak nodig waarbij je zowel je ideale klanten als (nieuwe) collega’s overtuigend aan je weet te verbinden.

De 4 stappen naar een authentieke en succesvolle marketingaanpak

  1. Met dit stappenplan leggen we eerst een goed fundament (lees authentieke positionering) én werken wij een concreet plan uit om de gewenste doelstellingen te behalen.
  2. Door onze tussentijdse begeleiding houden wij voor jou vinger aan de pols. Wij volgen de resultaten en sturen de plannen tussentijds bij.
  3. Doordat wij je aanpak in stappen verbeteren, blijft de tijdsinvestering voor jou als kantooreigenaar te overzien.
  4. Daarnaast leert de ervaring dat wij gedurende dit traject alle gelegenheid hebben om de samenwerking te optimaliseren. Wij leren jou, je team en klanten beter kennen en kunnen zo het rendement steeds verder aanscherpen.
  5. Wij zijn dus je persoonlijke marketingadviseur, die altijd voor je klaar staat om de juiste stappen en keuzes te maken. Extra begeleiding en/of inwerken van je marketingmedewerker is bespreekbaar.

Ondernemende accountants-, administratie en advieskantoren (vaak tussen de 10-50 FTE) die meer focus nodig hebben, autonoom willen groeien en op een authentieke manier zichtbaar willen zijn. Kantoren die vanuit een doordachte marketingstrategie stappen willen maken en op zoek zijn naar praktische, nuchtere begeleiding.

  • Je hebt een onderscheidend profiel door meer inzicht in je merkpersoonlijkheid en unieke voordelen voor de klant (klanten en collega’s die goed matchen, zijn eerder en meer dan ooit overtuigd);
  • Je kantoor heeft een duidelijke strategie waarmee je altijd onderbouwde keuzes maakt en doelstellingen behaalt (je hebt focus en keuzes maken wordt véél makkelijker);
  • Je hebt een concreet plan om nieuwe ideale klanten en collega’s aan te trekken én om van bestaande klanten en collega’s ambassadeurs te maken;
  • Je hebt altijd zicht op je ROI waardoor je je marketinginzet gericht kunt verbeteren;
  • Je hebt de beschikking tot een betrokken sparringpartner met veel kennis van de branche die je op het goede spoor houdt.

De minimale afname van een blue abonnement is een jaar. Bij aanvang van jaar 2 wordt een ‘blue bold’ abonnement automatisch omgezet naar een ‘blue build’ abonnement.

Opzeggen van een abonnement kan schriftelijk en uiterlijk 1 maand voor het einde van de looptijd van het abonnement.

Abonnementstarieven zijn per maand en exclusief BTW. Genoemde bedragen worden bij aanvang van de maand gefactureerd.

Op deze abonnementen zijn de Algemene Voorwaarden van Blue to Business van toepassing.

Merkpaspoort
Marketingstrategie
Klantprofiel en klantreis
Inrichting marketing dashboard
Marketing jaarplan en contentkalender
Maandelijks contact
blue basis

blue basic

Vanaf 395,- euro
blue plus

blue build

Vanaf 795,- euro
blue premium

blue bold

Vanaf 1195,- euro
blue basis

blue basic

Vanaf 395,- euro

Merkpaspoort 1

Maandelijks contact 6

blue plus

blue build

Vanaf 795,- euro

Alles van Blue Basis

Marketingstrategie 2

Klantprofiel en klantreis 3

blue premium

blue bold

Vanaf 1195,- euro

Alles van Blue Plus

Marketing dashboard 4

Marketingplan en contentkalender 5

Kort sparren over wat de mogelijkheden voor jouw kantoor zijn?

Plan in de agenda van Tanja een kennismaking in van 30 minuten (via Teams).

Liever persoonlijk kennismaken? Graag 🙂 Neem dan even contact met ons op.

P.S. Een kennismaking is natuurlijk vrijblijvend, maar zal je ongetwijfeld de nodige inzichten en tips geven. Beloofd!

Blue to Business werkt o.a. voor de volgende kantoren

 

logo vlk adviseurs