Wat is als kantoor je toegevoegde waarde voor de lange termijn?

merkpaspoort

Kantoren die de markt benaderen zonder duidelijke strategie en weinig keuzes maken, blijken minder succesvol dan kantoren die dat wel doen

Accountants- en advieskantoren besteden vaak te weinig tijd aan hun lange termijn visie en dit leidt nogal eens tot ad-hoc marketingactiviteiten die niets bijdragen aan de marktpositie.

Een marketingstrategie zorgt voor meer houvast

Van tevoren nadenken over je doelen en je marketingacties inplannen zorgt voor resultaat. Alles wat je gaat doen en de keuzes die je moet maken, toets je namelijk af aan je strategie.

Na het uitwerken van een merkpaspoort, ontstaat er een duidelijk beeld van je organisatie. Een visie op de toekomst. Waar je voor staat, je missie. De volgende stap, het uitwerken van een marketingstrategie met jaarplan, sluit hier eigenlijk naadloos op aan.

Vanuit je eigen organisatie is het lastig om in die helicopterview te zitten en tot de kern te komen

Ik heb de nodige ervaring met het uitwerken van marketingstrategieën voor verschillende accountants-en advieskantoren en weet zo heel goed wat wel of niet kan gaan werken voor jullie kantoor.

richting geven met een marketingstrategie

Aan de slag met jullie marketingplan

Tijdens het uitwerken van een strategie, stellen we de gewenste doelstellingen voor het komende jaar vast. Hoe gaan we die doelstellingen bereiken? Welke kanalen adviseer ik je, op welke wijze in te zetten? Wat zijn de KPI’s?

De resultaten volgen we door een marketing dashboard voor je in te richten. Desgewenst werk ik de plannen verder voor je uit een contentplan.

Kortom: ik stel een duidelijk jaarplan op, geef richting en maak je ROI inzichtelijk.

Het uitwerken van een marketingstrategie is een intensief traject. Met veel klanten werk ik daarom op abonnementsbasis samen.

Zo weet je precies wat je tegen welke maandkosten kunt verwachten en je hebt voor alle vervolgstappen de beschikking tot een sparringpartner met kennis van de branche.

Waarom juist mij inschakelen?

ALLROUNDER OP HET GEBIED VAN MARKETING, COMMUNICATIE EN BUSINESS DEVELOPMENT

Ik kan zowel je persoonlijke marketing- en communicatiespecialist als sparringpartner zijn.

FOCUS OP EN VEEL KENNIS VAN DE FINANCIËLE DIENSTVERLENING (B2B)

Ik weet van wanten en heb veel ervaring in de accountancy en de financiële dienstverlening.

OP FLEXIBELE BASIS SAMENWERKEN

Je kunt mij op afroep of op abonnementsbasis inschakelen. Net waar jij behoefte aan hebt.

'TOEGANKELIJK' IN DE BREEDSTE ZIN VAN HET WOORD

No-nonsense + Loyaal aan mijn klanten = What you see is what you get.

REGISTERED DIGITAL MARKETEER (RDM)

Ik actualiseer mijn (online) marketingkennis doorlopend.

EEN AANSPREEKPUNT EN ALLE EXPERTISES IN HUIS

Dankzij mijn grote netwerk van experts kan ik mijn klanten op allerlei terreinen ontzorgen. Ik voer desgewenst de regie.

Ben je benieuwd wat ik voor jouw kantoor kan betekenen?

Plan in mijn agenda een online kennismaking in van 30 minuten (via Teams).